01. oktober 2013 - 21:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Betale med PayPal uden at skulle oprette en PayPal konto.

Jer i færd med at programmere en 'donation' løsning for en bestående hjemmeside.  (Vi er af PayPal blevet godkendt som nonprofit organisation der kan modtage donationer via PayPal.)  Når jeg tester funktionen og, optrædende som donor, udfylder et beløb og klikker på donate knappen bliver jeg overført til en PayPal side, hvor jeg får valget mellem at bruge min eksisterende PayPal konto eller oprette en ny PayPal konto.  Jeg mener at vide, at det er muligt, eller det har været muligt, at betale via PayPal uden at skulle oprette en konto.  Man opgiver et kreditkort eller en bankkonto og klikker for at betale.  Men jeg kan ikke finde denne mulighed.  Kan det være fordi jeg allerede har en PayPal konto (således at de der ikke allerede har en PayPal konto får et valg at betale uden konto.)  Hvem kan hjælpe mig fremad?
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. oktober 2013 - 22:37 #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. oktober 2013 - 22:39 #2
02. oktober 2013 - 15:35 #3
Der er så meget PayPal dokumentation, at jeg har haft svært ved at finde rundt i det.  Du viser mig, at om en køber kan betale gennem paypal uden at oprette en konto bestemmes med en 'option' i web butikkens paypal konto.  Denne option var sat til at der skulle oprettes PayPal konto.  Det har jeg nu forandret, og det virker.  Tak for hjælpen.
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. oktober 2013 - 15:37 #4
Godt du fandt et svar og tak for point.