Avatar billede camirose Nybegynder
01. oktober 2013 - 16:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

igoogle

Er der nogen som kan foreslå en startside, som er opbygget på samme måde som igoogle. Igoogle lukker om en måned

Dvs. således, at man umiddelbart kan læse indholdet af gadgets/ Apps.

De skal ikke først åbnes.

Jeg har win. XP og 7, og bruger Explore.

hilsen

Lis
Avatar billede chalde Seniormester
01. oktober 2013 - 17:37 #1
Avatar billede camirose Nybegynder
01. oktober 2013 - 19:07 #2
Hej chalde

Tak for hjælpen. Det ser ud til jeg nok skal finde noget jeg kan bruge.

Send et svar så du kan få dine point.

Lis
Avatar billede chalde Seniormester
01. oktober 2013 - 21:42 #3
Bare behold point.
God jagt :)
Avatar billede dosdesign Juniormester
21. oktober 2013 - 23:31 #4
hej har selv søgt på dette problem med at iGoogle lukker - men de forslag du linker til er alle på engelsk og det jeg gerne vil have er danske nyheder (BT TV2 EB DR DMI GOOGLE m.m) på min internet forside og vil beholde Explorer og har windows7 - har nogen forslag/løsning til dette
Avatar billede camirose Nybegynder
22. oktober 2013 - 16:37 #5
hej dosdesign

Jeg har lavet en start side både hos ighome.com og ustart.org.

Begge er på dansk. Du skal registrere dig hos begge.

I ighome, skal du vælge add gadgets, så får du muligheden for at vælge danmark ude i vestre side. Og jeg har fået de samme gagdet, som jeg havde på igoogle. Lidt anderledes i udseende, og med flere indstillings mulighedet end i igogle.

Ved ustart, importerede jeg igoogle. Havde gemt en kopi på pc, som igoogle forslår, og så fik jeg de samme frem der. Ustart forslår nogle gadget selv, ud fra det man har importeret

Grunden til at jeg har begge to er, at jeg stadig er lidt usikker på hvilken en jeg synes bedst om som desideret startside, men jeg er faktisk inde på begge, da der er en lille forskel i hvad man kan få af gagdet. Men dem du har nævnt har jeg selv.

Jeg har begge sider på en win XP(et par mdr. endnu), Vista og 7, og alle i explore

Og begge er som skrevet på dansk

Lis
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. oktober 2013 - 14:14 #6
Ok tak jeg har nu prøvet ighome hvor jeg importerede igoogle settings, det ser da rimelig fint ud p.t - synes bare ikke search felktet giver de samme resultater ved test søgning som alm Google/iGoogle - kan man ikke tilføje googlæe search
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. oktober 2013 - 22:54 #7
ighome er bare fin og nu har jeg rettet search engine til Google på dansk det kunen man i indstillinger - ja den er faktisk bedre og kan mere en iGoogle KAN ANBEFALES !