Avatar billede Drohn Nybegynder
30. september 2013 - 13:21 Der er 8 kommentarer

PC Broke?

Hej Eksperten jeg har lige fået mit grafikkort hjem og da jeg prøvede og se om det virkede startede den langsomt op med strøm og det også kom den kun til min  motherboard startskærm med Acer logoet hvor der står klik f10 for bios og det er det mine BIOS der skal opdateres eller er det min 650W PSU

PLZ hjælp :)
Avatar billede Blandy Praktikant
30. september 2013 - 14:06 #1
komma?

Kommer den ikke videre fra din POST skærm?
Avatar billede Drohn Nybegynder
30. september 2013 - 14:07 #2
Blandy nej det gør den ikke og undskyld komma og punktum ^^
Avatar billede Blandy Praktikant
30. september 2013 - 14:09 #3
prøv at tag dit grafikkort ud igen, for ligesom at stadfæste om det er kortet der er årsagen.

Normalt vil det ikke betyde noget om bios version eller strømforsyning, om hvorvidt maskinen vil boote. Burde den kunne uanset hvad.
30. september 2013 - 15:39 #4
Fabrikat/Model/... for henholdsvis
* grafikkort
* Bundkort

(Bare for at se om de 'passer' sammen...)
Avatar billede Drohn Nybegynder
30. september 2013 - 15:51 #5
Min PC var købt færdig lavet, det er en Acer Predator G 3610. Den har et motherboard fra ACER og mit Grafikkort er et EVGA GTX 770 2GB ACX :)
Og ja, det kan godt køre sammen mit grafikkort. Det starter op, men kan bare høre at PC'en bare standser. Den køre men det står stille ved et bestemt punk :/
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2013 - 16:45 #6
Din psu (strømforsyning) skulle vel ikke tilfældigvis være en Energon 650 watt.
Lige dette mærke er ikke kendt for at være strømstabil.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2013 - 16:49 #7
Lige dit grafikkort kræver en 600 watt forsyning eller bedre i følge dette her.
http://www.evga.com/products/pdf/02G-P4-2774.pdf
Jeg har på et tidspunkt læst at Energon 650 watt forsyningen kunne blive ustabil allerede på en belastning på 400 watt. Så har du en Energon kunne det måske være problemet.
Avatar billede Drohn Nybegynder
30. september 2013 - 17:14 #8
Jeg har også bestilt en corsair 750w den skulle være stabil og det :)