Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
29. september 2013 - 17:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

mailadresse jeg gerne vil genbruge her i Eksperten

Hvordan kan det være at man ikke kan bruge en mailadresse i en ny profil, der tidligere har været brugt i en ældre profil der nu er blevet slettet.

Systemet siger at mailen allerede er i brug, men som sagt er mailen kun brugt i en tidligere slettet profil
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2013 - 17:56 #1
Det er sikkert fordi den ikke er fysisk slettet men deaktiveret.
Der er jo i princippet intet her der må slettes, da det skal være tilråde for evt bevisførelse, og det er derfor din adresse ses som aktiv, selvom brugerprofilen er nedlagt.

Ps spørgsmål vedr Eksperten er gratis, så når du har fået det svar du har brug for lukker du bare selv.
Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
29. september 2013 - 18:27 #2
Tak for svar.
Jeg er ny i dette forum.
Har man ingen mulighed for, på en eller anden måde, at kunne kontakte nogen for at kunne genbruge sin mail, eller gøre noget så den bliver aktiv igen.
Har det bedst med, hvis det er muligt, kun at bruge én mailadresse
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2013 - 18:34 #3
Du skal så helt sikkert ind over en admin, for at få lov til det.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2013 - 18:36 #4
Prøv at skrive til repox: http://www.eksperten.dk/profil/repox som er en af vores admins.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2013 - 18:37 #5
Da du har lagt et svar i #2 kan du bruge dette når vi er færdige her:
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2013 - 19:06 #6
220661, hvor ser du at repox er admin?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2013 - 19:14 #7
Jeg er enig i at på siden jeg har henvist til, står han ikke som admin, men han gør det stadig her:
http://www.eksperten.dk/spm/985583
Men det er så måske også en af de fejl der er i systemet??
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2013 - 19:19 #8
Tak, det havde jeg ikke set..... :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2013 - 19:45 #9
Velbekomme :-)
Avatar billede repox Seniormester
04. november 2013 - 11:14 #10
Hej 7-9-13,

Jeg har ikke hørt yderligere fra dig. Kan vi eventuelt lukke spørgsmålet?
Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
13. december 2013 - 16:36 #11
Desværre så har jeg ikke fået svar på mit spørgsmål endnu.
Nogen har foreslået at jeg skriver til "Admin" Er det dig?
Spørgsmålet er:

"Har man ingen mulighed for, på en eller anden måde, at kunne kontakte nogen for at kunne genbruge sin mail, eller gøre noget så den bliver aktiv igen.
Har det bedst med, hvis det er muligt, kun at bruge én mailadresse"

Systemet siger også, at jeg kan skrive til kategorien Eksperten, men den kategori kan jeg ikke finde.
Avatar billede repox Seniormester
16. december 2013 - 00:12 #12
Jeg hørte ikke noget fra dig sidst via vores kommunikation over PB.

Din mail er tilknyttet denne bruger: http://www.eksperten.dk/profil/svendholm48%20(nedlagt%20brugerprofil)

Jeg har mulighed for at rette mail-adressen til på den gamle bruger - alternativt kan du genaktivere den ved at bruge funktionen "Gensend aktiveringskode" på http://www.eksperten.dk/bruger

Lad mig høre hvilken model du ønsker at bruge.
Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
19. januar 2014 - 16:46 #13
Hej Repox.
Godt nytår og tak for din respons
Du må meget gerne ændre mit brugernavn til "Den gamle bruger"
mail@shsh.dk

Jeg går ud fra at password stadig er gældende.

Når jeg går ind på min profil for at ændre min mailadresse til ovennævnte, får jeg ligeledes at vide at mail adressen er i brug, den vil jeg også gerne have tilknyttet ovenstående brugernavn
På forhånd tak
Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
01. april 2014 - 13:47 #14
Jeg lukker hermed