Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
29. september 2013 - 12:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Android pin kode workaround

Hej Experter

Jeg har fuckede up.

I en 40 hestes brandert har jeg ændret koden til min mobil.
altså ikke simkort kodeen, men den for at komme ind på den.
(lige som hvis man har lavet et mønster)

Er der nogen der ved hvordan man kan komme uden om det?

Det er en HTC One X+ med Android 4.2.2

Håber i kan hjælpe.

Er fint inde i ADT og har fint forståelse for at sende kommandoer til mobilen :)
Avatar billede chalde Seniormester
29. september 2013 - 16:19 #1
Når du har foretaget nok forkerte forsøg (mener det er omkring 5), så får du mulighed for at åbne ved brug af din googleaccount.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
29. september 2013 - 17:46 #2
troede også det vil være sådan, men får bare lov til at prøve 5 gange og så går den i 30 sek timeout, og så kan jeg prøve igen....
teksten lige un er "you have incorrectly typed your pin 240 times, pleas try agian in 30 seconds"

men der kommer aldrig en gendannelses knap/funktion...

nogen forslag?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2013 - 20:24 #3
Tag SIM kort ud, indsæt et andet, sæt telefonen tilbage til fabriks indstilling. Måske virker det B-)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2013 - 21:09 #4
Kan du WIPE din telefon, det vil nulstille den. Det er ikke sikkert du kan komme uden om skærmlås ved at skifte SIM kort.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
29. september 2013 - 22:27 #5
Hej...

Jo kan lave et fabriks reset via ADT men er jo det jeg gerne vil se om jeg kan undgå...
Avatar billede conz Juniormester
30. september 2013 - 18:17 #6
Det lyder meget underligt at den ikke skulle komme op med en "Forgot password".

Når du har indtastet koden forkert fem gange, så bliver du bedt om at vente 30 sekunder. Når disse 30 sekunder er gået, så skulle der meget gerne komme en "Forgot password" frem.

Gør der virkelig ikke det?
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
30. september 2013 - 22:13 #7
Nej den kommer ikke med nogen som helst forgot password, har haft den oppe på over 400 forsøg, og stadig bare det samme.

Har opgivet og resat til factory default. har mistet en del vigtige beskeder og en del data på min 25 års som skal holdes om 14 dage..

Men så må man bare lære ikke og pille ved mobilen når man er fuld...

har i samme forbindelse rootet mobilen så jeg i fremtiden kan omgå den via ADT.

og så sætter jeg den til og tage en del ekstra backup.

Men en dyr lærestreg må man sige...

Hvis der er nogen som skal have hjælp til det i fremtiden så kan jeg hjælpe det kræver dog som min. at debug er slået til(havde jeg ikke da jeg har en udviklingsmobil ved siden af) og nogen gange også at den er rootet...

Lukker den her og tager selv lige pointene da der ikke rigtigt er komme noget der har hjulpet og ikke bare kan give dem til en person.

Mange tak for forsøg...