Avatar billede rbjacobsen Nybegynder
14. august 2001 - 23:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

logon-vinduet

Når jeg insatlere win2000 kan jeg sige at det kun er administatoren som logger på og win2000 vil ikke sspørge om denne kode igen (der har aldrig været en kode). Problemet er bare at når man pillet ved net-værksindstillingerne så tror win2000 at der skal være en kode.
Hvordan får jeg win2000 til ikke at spørge om denne kode, vel og mærke efter programmer er instaleret?
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. august 2001 - 23:11 #1
Kontrol Panel -> Brugere og adgangs koder ... her sætter du hak i den der du kan sætte hak i!
Avatar billede osj Nybegynder
14. august 2001 - 23:11 #2
Har du selv lavet en bruger der hedder administrator eller bruger du den som ligger i standart.Prøv at bruge den som ligger i som standart.
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. august 2001 - 23:12 #3
(Køre i domæne nu, så jeg kan ikke vælge den option ..,. derfor kan jeg ike lige skrive hvad den hedder)
Avatar billede mocrazer Nybegynder
15. august 2001 - 00:54 #4
Du kan få Windows 2000 til at auto login for dig i kontrol panel, men ellers skal der være at start op login kode for eller er det noget galt med dig Windows 2000.