Avatar billede madzz Nybegynder
28. september 2013 - 09:32 Der er 1 kommentar

Genskab samtale på Facebook?

Hej

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at nogen derude kan hjælpe mig med.

Forleden dag kom jeg til at slette en hel samtale på Facebook (den blev ikke bare arkiveret). Samtalen betyder dog en hel del for mig. Er der nogen måde jeg kan genskabe den på? Jeg har læst mig frem til at det er umuligt gennem Facebook, men tænker om min browser har cached noget data, som kan bruges? Jeg bruger Chrome som browser.

Det er lidt frustrerende at kunne se i min "history" hvornår jeg præcist var inde og kigge på samtalen, uden at kunne gøre noget for at se den igen!

Håber der er en løsning!

Tak!

Mads
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 10:14 #1
Hvis du har slettet den er den jo slettet.. Derfra tvivler jeg på at du kan genskabe den, men hvis den gemmer chat loggen i din browser kunne det tænkes at det kunne gendannes, men om en systemgendannelse kan det eller et program såsom recuva eller easeus data recovery kan gøre det er mig en gåde..