Avatar billede benne2k Nybegynder
14. august 2001 - 22:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browsere og Mailprogz...

jeg er træt af, at når jeg f.eks. chatter på OFiR med Netscape og Konqueror i Linux, så sletter den ikke det man skriver fra \"skrive-feltet\"...

Derfor - hvilken browser er bedst til Linux og Nu vi er i gang - hvilket MailProgram er bedst? Helst til Xwindow

//Benne2k
Avatar billede mortenpj Nybegynder
14. august 2001 - 22:56 #1
Browser: Opera
E-mail: Kmail
Avatar billede benne2k Nybegynder
14. august 2001 - 23:02 #2
Takker :)

Kmail kører nu og jeg er ved at hente opera :)
Avatar billede mortenpj Nybegynder
14. august 2001 - 23:12 #3
Det var da så lidt...

Det skal lige nævnes at Operas svaghed indtil nu er at den endnu ikke understøtter plugins samt java, til dette må man indtil videre have de andre liggende... (Øv!)

God fornøjelse...
Avatar billede mortenpj Nybegynder
15. august 2001 - 13:53 #4
... Det sidste behøvede jeg faktisk ikke at tilføje... idet der nu er en version 5.05 ude (ganske vist beta), som understøtter både plugins og java... Det ser bare godt ud for Opera nu!