Avatar billede dogtown Seniormester
25. september 2013 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger en vagtplan/turnus løsning

Jeg har været her inde på experten.dk og "googlet" på turnusprogrammer og vagtplaner.

Begge steder har jeg fundet mange løsninger. Mange alt for dyre..
Men jeg har ikke fundet den lige rette: Eller så er det mig som ikke er at se muligheden i de systemer jeg har fundet. Men det kunne jo være nogle af jer som kender til noget som jeg ikke har fundet/set..

Det jeg har behov for, er et turnus/vagtplan som skal administrere vagten på to 24/7 gående vogne. en vagt kan godt gå over en uge, men også med flere skift i døgnet. Der er kun behov for en person pr. køretøj.
Hvis der var mulighed til online-/web baseret løsning er det også ønsket. Har mit eget domæne, som den eventuelt kan installeres på.

Tips modtages med et stort tak!
Avatar billede Planday Nybegynder
26. september 2013 - 09:43 #1
Hejsa!

Prøv at tage et kik på www.planday.dk - vi har et vagtplansystem, som måske er interessant for dig.

Med venlig hilsen
Christian, Planday
Avatar billede dogtown Seniormester
26. september 2013 - 12:09 #2
Jo! den har jeg været inde på! Men det er mig selv som ønsket en anden løsning end Excel, og var villig til at lægge nogle kroner i det, men ikke så meget. Det er 5 x det honorar jeg får for at løse opgaven.
Eller er det et godt produkt i har!!
Avatar billede Planday Nybegynder
26. september 2013 - 12:49 #3
Hej igen!

De skal kigge på det i et lidt større perspektiv. Al den tid, som de bruger på at lave vagtplan uge efter uge, vagtbytter, manglende kommunikationsdel, hele lønberegningen på et variabelt antal timer hver uge.. Det tager rigtig meget tid. Hvis de tager administrators timeløn og ser på hvor mange timer som de reelt set bruger på at lave vagtplanen og løndelen, så er den månedlige ydelse i 99% af alle tilfælde tjent hjem mange gange.

Og tak for feedback'en :-).
Avatar billede finb Ekspert
26. september 2013 - 15:59 #4
Tamigo.dk virker fint, gode faciliteter
og er nemt at lære.
Avatar billede dogtown Seniormester
26. september 2013 - 16:10 #5
Som jeg svarede til Planday,så koster det 5x mere end det jeg får i løn for at løse opgaven. Efter skat har jeg 94,- tilbage i måneden.
Dette er udfordringen når det er tale om frivillig beredskab, alle vil have vores hjælp, men ingen vil betale :-)

Beklager, men det er mig personligt som skal betale for at gøre mit arbejde lidt nemmere, men det er ikke min økonomi til.
Men takker for dit råd
Avatar billede Planday Nybegynder
26. september 2013 - 16:49 #6
Hej igen,

Hvilket frivilligt beredskab snakker vi om? :)
Avatar billede dogtown Seniormester
05. november 2013 - 21:48 #7
lukkes