Avatar billede kaad87 Praktikant
24. september 2013 - 16:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstra fører til biludlejing

Hej

Jeg står i den situation at jeg skal leje en bil i Tyskland og i forbindelse med det har jeg brug for at en ekstra fører til bilen.

Hvis jeg kigger de forskellige udlejningsselskaber igennem, så er dette gebyr dog utrolig højt i mange tilfælde.

Er der nogen af jer som kender et sted hvor en ekstra chuffør er gratis eller i hvert fald relativt billig.
Avatar billede chrisrj Forsker
24. september 2013 - 17:04 #1
Hvor gamle er I?

Hvis svaret er under 30, så er det nok det, der er problemet. ;)
Avatar billede kaad87 Praktikant
24. september 2013 - 17:46 #2
Er 25, hvilket burde være nok.

Har ikke set nogle steder hvor det at man er 30 skulle gøre en forskel.
Avatar billede chrisrj Forsker
24. september 2013 - 18:05 #3
Ok, så kigger vi nok ikke på samme klasse biler. :)

Eller også husker jeg forkert. ;D

Vi lejede en A6'er i sommers i flensborg hos Europcar(mener jeg) for ca. 7k i 13 dage med 2 fører(yngste 35).
Avatar billede kaad87 Praktikant
24. september 2013 - 18:32 #4
Har ikke rigtig behov for en A6'er ;)
Avatar billede chrisrj Forsker
24. september 2013 - 18:47 #5
Hehe, det havde vi sgu heller ikke - men den var sjov! :D
Avatar billede kaad87 Praktikant
22. august 2015 - 10:51 #6
Svar