Avatar billede Slettet bruger
22. september 2013 - 13:40 Der er 4 kommentarer

cd/dwd afspiller vil "ikke" afspille cder

Hey min computer kører windows 7

Min computer vil gerne afspille dwder uden problemer, men cder er en helt anden snak. Har forsøgt både itunes og windows media player med stort set samme resultat. Indholdet på cden bliver læst, dvs. band, navne på sange osv. Men der kommer ingen lyd når jeg forsøger at afspille. Programmerne fryser og det samme sker hvis jeg forsøger at brænde.Cderne er orginale, virker fint på mit anlæg og har prøvet med 4 forskellige.

Har forsøgt at køre en fejlfindning, men der dukker ingen fejl op. Har forsøgt at opdatere, men eftersom jeg ingen haj er - kan det jo godt være, at jeg ikke har fået gjort det rigtigt. Indstillinger har jeg ikke pillet ved.

Nogle der kan hjælpe :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2013 - 18:25 #1
Hej og velkommen til.
Hvilken pc er der tale om?
Bærbar eller stationær?
Og den har virket før?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2013 - 16:26 #2
Hej og tusind tak :-)
Det er en bærbar. En Lenovo Z580. Og den har virket uden problemer indtil nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2013 - 17:38 #3
Har du afinstalleret bræbderprogrammer eller noget med virtuelt drev?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2013 - 18:35 #4
Nej afinstallering holder jeg mig fra, min viden er slet ikke god nok til at jeg roder med den slags :-)