Avatar billede sc0091 Nybegynder
22. september 2013 - 13:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nabo til transformatorstation.

Hej med jer.

Vi tænker på at købe nyt hus men på nabogrunden er der et transformatorstation og vi synes at der kommer en brummen derovre fra.
Den brummen kan den sammenlignes med støjen fra vindmøller eller skal vi overhovedet tage hensyn til den?

Konen tror ikke det er et problem men jeg vil lige høre om der er nogen der kender noget til dette.

Hilsen
SC0091
Avatar billede Jensen DK Novice
22. september 2013 - 15:03 #1
Kan det høres i soveværelset så kan det blive et problem når i skal sove.
Avatar billede sc0091 Nybegynder
22. september 2013 - 16:32 #2
Der er ikke noget sundhedsfarligt i det(lavfrekvent støj).
Avatar billede sc0091 Nybegynder
07. oktober 2013 - 15:00 #3
Hej Silbidor.

Undskyld den sene tilbagemelding men jeg har været på ferie.
Det viste sig at alle husene var forhåndsreserveret så vi er kommet på en 'venteliste'.
Læg et svar så får du point.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. oktober 2013 - 15:09 #4
Her har du så et svar.