Avatar billede Jesper79 Nybegynder
21. september 2013 - 12:44 Der er 3 kommentarer

Tilfældige lyde

Her inden for 14 dage siden begyndte min PC at lave lyde. når jeg ser film, høre musik eller spiller, eller hvis den bare står og laver ikke noget... Det er helt klare og både danske og udenlandske reklamer der pludselig begynder at spille, det er kun en reklame af gangen men det er ligesom den spiller samme reklame 3-4 gange på samme tid så der er det vilde ekko på. der er ikke nogen popups eller andet der kommer frem, det er bare lyden.
Håber spørgsmålet er forstået og der er nogle der hjælpe, for jeg er stået helt af.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2013 - 13:26 #1
Hej og velkommen til.
Har du adblock på din browser?
Er det streams fra nettet du mener når du siger "ser film"?
Prøv evt en oprydning med AdwCleaner:
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/ (...)
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2013 - 13:28 #2
nyt link da det andet ikke virkede rigtigt
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2013 - 21:24 #3
Ja du er da stået fysisk af her kan jeg se??