Avatar billede josefine91 Nybegynder
19. september 2013 - 22:52 Der er 2 kommentarer

hjælp til htc one

Hej jeg har lige købt en HTC one og på forsiden er der uret og vejr og facebook opdateringer kan også sætte den til at vise nyheder.. jeg ville rigtig godt have det væk så der kan være programmer i stedet . Kan man ikke det ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2013 - 09:47 #1
Indstillinger->Personaliser->Startskærmsformat

Har godt nok One X, men det burde være det samme.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
20. september 2013 - 13:56 #2
Du kan fjerne elementer fra skærmen ved at holde fingeren på dem indtil de skifter farve, og derefter trække dem hen hvor der står "fjern"