Avatar billede vv25 Nybegynder
18. september 2013 - 18:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Felter fra subform

Jeg skal have fat i felterne i en subform, hvor der kan være flere rækker der skal med - men jeg kan ikke få den til at vise flere linjer.

I nedenstående har jeg forsøgt udfra noget jeg har googlet mig frem til, men det virker ikke - det er kun referencen længere nede i koden der virker, men den viser desværre kun første linje og ikke alle linjerne:

Private Sub Kommandoknap14_Click()

Dim Journal As String
Dim strMyValues As String

Dim rs As DAO.Recordset
Set rs = Me.Afholdt_før_lovgivning_underformular.Form.RecordsetClone
  Do While Not rs.EOF
        strMyValues = strMyValues & "" & Me.Afholdt_før_lovgivning_underformular.Form.Periode & ""
        rs.MoveNext
  Loop

Journal = "Afholdt før 30.06.13 i perioden: " & vbNewLine
Journal = Journal & "HER SKAL PERIODE + ANTAL MDR FRA SUBFORM STÅ" & vbNewLine
Journal = Journal & Me.Afholdt_før_lovgivning_underformular.Form.Periode & vbNewLine 'Denne linje virker
Journal = Journal & strMyValues & vbNewLine
Journal = Journal & Me.NavnBorger & " har " & Me.Rest_før_lovgivning & " mdr. bidragsfrihed tilbage. " & vbNewLine
Journal = Journal & "Ny beregning af ret til pause, giver ret til yderligere " & Me.Ny_lovgivning & " mdr. sammenlagt i alt " & Me.Antal_måneders_bidragsfrihed & " mdr." & vbNewLine
Journal = Journal & "Informationsbrev omj yderligere afholdelse af bidragsfrihed/pause sendt til " & Me.NavnBorger & " d.d." & vbNewLine
Journal = Journal & "Beregning femt i EDH" & vbNewLine
Journal = Journal & MedarbNavn & "    YDS/Fleksydelse"

Text2Clipboard (Journal)

End Sub

Er der en der kan hjælpe mig?
Jeg kan også sende databasen hvis det er nogen hjælp.
Avatar billede mugs Novice
18. september 2013 - 18:31 #1
Har du prøvet at pille lidt ved egenskaberne i den form, der ligger til grund for subformen?
Avatar billede vv25 Nybegynder
18. september 2013 - 18:36 #2
Øhh pas, hvilke egenskaber skal jeg pille ved??
Er ikke den store Access haj
Avatar billede mugs Novice
18. september 2013 - 18:53 #3
I designvisning > egenskaber > formater > Prøv at sætte standaerdvisning til fortløbende
Avatar billede vv25 Nybegynder
25. september 2013 - 15:47 #4
Det hjælper ikke noget.

Jeg har en formular der er fortløbende, herunder er der en underformular som dataark.
Avatar billede vv25 Nybegynder
02. oktober 2013 - 08:26 #5
slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede vv25 Nybegynder
16. september 2015 - 13:10 #6
lukkes