Avatar billede OoFunoO Nybegynder
17. september 2013 - 17:10 Der er 5 kommentarer

Gamingbærbar...

Gamingbærbar til 10.000?
Avatar billede vmanmartin Novice
17. september 2013 - 18:02 #1
Prøv og kig på den her http://www.edbpriser.dk/baerbar/asus-rog-g750jw-t4013h-id-7336708.aspx

Super god computer, hvor kølingen bare virker. Den bliver slet ikke så sindsyg varm, som mange andre bærbar. Der er os en dejlig stor skærm på den.

Kan varmt anbefale dig den her.

/Martin
Avatar billede OoFunoO Nybegynder
17. september 2013 - 21:56 #2
Jeg har faktisk set på en computer magen til.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781358#extra
Den har samme specifikationer men MSI'en har noget ssd harddisk oveni.
Som jeg har fået indtryk af så skulle Asus have ret god kvalitet af det "ydre".
Så har du nogen generelle indtryk af MSI som enten kan fraråde mig fra deres computere eller ej?
Avatar billede vmanmartin Novice
18. september 2013 - 10:57 #3
Jeg har os selv haft en msi gaming bærbar. Må sige jeg har været fuld tilfreds med den. Fordi når den blev varm, så havde den en turbo blæser man kunne sætte til. Virkede ganske godt.

Men hvis jeg skulle vælge mellem en asus gamer bærbar, og en msi, så tror jeg ville vælge en asus.
Men du skal jo købe den du gerne vil have !

/Martin
Avatar billede OoFunoO Nybegynder
18. september 2013 - 15:22 #4
Hvad er det der får dig til at hælde over til Asus? Og er den ting markant?
Avatar billede vmanmartin Novice
18. september 2013 - 17:31 #5
Fordi jeg siger asus, er fordi jeg har 2 venner der har den bærbar, og de er utrolig tilfreds med den. Det er derfor jeg synes om den

/Martin