Avatar billede a-torsten Nybegynder
14. august 2001 - 20:55 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Mit kabinet støjer

hejsa....

jeg er den (u)lykkelige ejer af et Codegen 6013 som jeg sys støjer utrolig meget. (red strømforsyning) ....

Hva kan jeg gøre..??... Kan jeg montere ny blæser i den..??

-Anders
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. august 2001 - 21:03 #1
Køb evt en ny Strømforsyning.. koster ca. 250 for en næsten lydløs
Avatar billede apollo69 Nybegynder
14. august 2001 - 21:49 #2
http://www.datatel.dk/data/data.htm under DIVERSE

STRØMFORSYNING ATX 300 W LOW NOISE 239,-
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. august 2001 - 21:50 #3
Prøv og pille beskytelses gitteret af!!
Avatar billede ricky Nybegynder
14. august 2001 - 22:49 #4
visto.dk & apollo69 >> prøv lige at nævne nogle PSU der er næsten lydløse ???
Avatar billede apollo69 Nybegynder
14. august 2001 - 22:55 #5
ricky>> Hvorfor??
Avatar billede ricky Nybegynder
15. august 2001 - 08:07 #6
øhhh... fordi at jeg gerne vil vide hvad for nogle PSU\'er der er næsten lydløse ?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
15. august 2001 - 08:42 #7
Det vil jeg også.
Det er nok visto.dk du skal spørge, da det er ham/hende der nævner det.
Avatar billede tommyh83 Nybegynder
15. august 2001 - 13:28 #8
her er et link til en næsten lydløs PSU
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=29&page=1
jeg har den selv og den lamer stort set ikke
og der er masse kraft i den......
Avatar billede ricky Nybegynder
16. august 2001 - 00:28 #9
tommyh83>> nu ved jeg ikke hvad din definition er af \'larm\' - men jeg er dybt uenig - jeg har selv haft en - og det er nok et af de mest skuffende produkter jeg har købt længe... det kan da godt være at den ikke larmer så meget som standard PSU\'er - men at kalde den støjsvag er s.. nærmest kriminelt.
Avatar billede ricky Nybegynder
16. august 2001 - 00:30 #10
til orientering kommer der indenfor et par måneder et nyt meget lovende kabinet. Det er inkl. væskekøling til CPU, Chipset samt GPU (grafik) - og det har ikke nogle fans!

Altså 100% lydløst.