Avatar billede Hele4483 Nybegynder
16. september 2013 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Sims 3

Hej
Jeg har desværre mistet min cd-rom til sims 3. Jeg har fået ny computer og vil rigtig gerne installere sims igen :) Men hvad gør jeg når jeg kun har koderne tilbage ??
Håber virkelig i kan hjælpe :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
16. september 2013 - 19:26 #1
Henter spillet inde på din EA eller origen konto. min hustru har en netbook uden CD drev men køber spillene og henter installations filerne gennem EA eller origen.
Avatar billede Hele4483 Nybegynder
17. september 2013 - 16:44 #2
Okay tak ;) men når jeg prøver at lave en Origen-konto acceptere
den mig ikke :(