Avatar billede cdamm11 Nybegynder
16. september 2013 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Valg af ny bærbar! PLS HJÆLP

Jeg er en dreng på 13 år. Jeg  leder efter en ny bærbar computer både til skole og Gaming. Mit budget er på omkring 7000-8000 kroner,
jeg har selvfølgelig kigget lidt. LINKS:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714400010&gruppe=pcnotevision

God hardware men design ser ikke lovende ud.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1127646/Asus-N56DYS4021H.html

lidt langsommere men design

Jeg er meget i tvivl men hælder mest på mmvision men spørsmålet er også om jeg skal tage modellen eller i har andre forslag
Avatar billede repox Seniormester
16. september 2013 - 14:17 #1
Hvad er vigtigst for dig? Design eller ydelse?
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2013 - 14:54 #2
Avatar billede cdamm11 Nybegynder
16. september 2013 - 20:23 #3
Jeg vil helst have ydelse selvfølgelig. Jeg har kigget lidt på Hugojohans forslag ser lovende ud, men mit forslag med mmvision computeren, er den ikke hurtigere med ssd og større grafikkort(ikke fordi jeg ved det)

der må gerne komme flere forslag... Jeg sætter prisen op til 9k så skal den også kunne noget... Men tak indtil nu :D
Avatar billede cdamm11 Nybegynder
17. september 2013 - 20:11 #5
jeg har valgt :D
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=783799#extra

inden jeg køber vil jeg bare for at være sikker. Kan jeg godt slå den til skærm og tastaur uden problemer. Altså ligesom en stationær nærmest?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2013 - 21:08 #6
Avatar billede cdamm11 Nybegynder
18. september 2013 - 10:58 #7
Det lyder sgu fornuftigt, mange tak for hjælpen!