Avatar billede PERSILLESMEDEN Nybegynder
16. september 2013 - 07:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til relationer

Hejsa
Hvor findes der en haj i Access 2013 jeg kan sende en database til. Har problemer omkring relationer og forespørgsler
Avatar billede MSchlamovitz Mester
16. september 2013 - 12:56 #1
Du er velkommen til at sende den til mig på stzsnabelastz.dk
Avatar billede fdata Forsker
16. september 2013 - 15:15 #2
>> Persillesmed
Nu er det jo ikke lige sådan, eksperten fungerer. Der kunne jo være andre, der havde samme problem, og de lærer jo ikke noget af at I to bruger e som kontaktbureau.

Reglerne siger klart:

Det er ikke tilladt at:
- tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk's brugere.
- tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk
Avatar billede MSchlamovitz Mester
16. september 2013 - 15:29 #3
Undskyld - nejer og bukker og trækker mit tilbud tilbage - og opfordrer Persillesmeden til at følge reglerne. . .
Avatar billede PERSILLESMEDEN Nybegynder
16. september 2013 - 15:52 #4
Beklager. Havde jeg heller ikke tænkt på.
Avatar billede mugs Novice
17. september 2013 - 00:46 #5
Kan spørgeren nærmere definere problemerne?
Avatar billede PERSILLESMEDEN Nybegynder
17. september 2013 - 06:55 #6
Tak til dem der har svaret. Men det er svært at beskrive og jeg lukker dette sprøgsmål og finder en IT mand der kan hjælpe