Avatar billede steenaa54 Juniormester
13. september 2013 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nokia e52, hukommelse fuld

Jeg har forsøgt at installere et app til facebook. Under denne installation blev telefonens resterende lager fyldt op. Jeg har pt 1,6MB tilbage. Jeg får mange fejlmedd. om at jeg skal slette data. Kan ikke sende sms eller redigere kontakter pga manglende lager. Har slettet mange data, f. eks. en video på 4MB der kom med telefonen præinstalleret. Men intet hjælper på den ledige lagerplads. Den ændrer sig højest 0,1MB. Det er som om det jeg sletter ender i en "papirkurv", der så skal slettes.
Overvejer at tage en pc backup (hvis den overhovedet kan det nu). Formattere kortet, og lægge backupen tilbage. Men mon det overhovedet hjælper. Jeg lægger jo det samme tilbage.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede steenaa54 Juniormester
28. september 2013 - 10:30 #1
jeg lukker hermed, da fundet løsning
Avatar billede Frodehainer Nybegynder
17. december 2013 - 08:36 #2
Hej Steenaa54
Jeg er meget nysgerrig efter at høre hvad løsningen egentlig er, da jeg har samme problem, med min E52
Avatar billede steenaa54 Juniormester
17. december 2013 - 18:10 #3
Jeg ved ikke om det var den optimale løsning, men det hjalp. Spurgte i flere telebutikker og ingen af nørderne havde bedre forslag.
Endte altså med at gendanne til fabriksindstillinger. Inden da tog jeg en fuld backup og fik dermed adressekartotek og sms'er retur efter genindlæsning. Men der var selvfølgelig mange indstillinger der skulle gøres igen, da telefon var sat op som da den blev købt.
Jeg har i dag 16MB ledig
God kamp
Avatar billede Frodehainer Nybegynder
20. december 2013 - 11:30 #4
Nå så langt skulle jeg ikke men da alle sms, ind-ud kladder, var slettet, var der stadig problemer. Det var først da jeg fjernede alle billederne, at der igen var plads i hukommelsen.
Jeg lukker herfra da jeg har fået løst problemet for denne gang.
God jul, med masser af hukommelse.