Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. september 2013 - 11:24 Der er 7 kommentarer

Kritik af hjemmeside :)

Hejsa alle. :)
Jeg ønsker noget konstruktivt kritik af følgende hjemmeside
http://playground.bormeth.dk

Så endelig fyr løs, spørg alt i vil, og kom med forslag. :)

Mvh. M.B.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2013 - 12:26 #1
den er fin men der mangler lidt i grafikken :D
Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. september 2013 - 12:28 #2
Hans-Christian112 - Tak for input :) Vil jeg klart overveje. Siden er dog ikke lavet for at skulle være grafisk pæn, men en lille let sag der kan hvad man skal bruge. :) Men igen vil klart overveje dit input.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. september 2013 - 13:40 #3
Jeg har nu efter ønsker prøvet at implementere et kommentar system på følgende sider.
- http://playground.bormeth.dk/Kali
- http://playground.bormeth.dk/Boxeehack

Kritik er også ønsket på denne funktion :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. september 2013 - 14:15 #4
Skal bruges til små guides, tools osv. som man bruger i sin hverdag. :) Jeg er personligt programmør, og skal altid lige bruge en HEX farve, eller ny string til min SHA salt.

Så er en samling af små værktøjer. :)
Avatar billede larsini Seniormester
11. september 2013 - 17:24 #5
et lille indspark: everyday = hverdag, måske skulle du overveje at skrive hver dag ie every day (altså i to ord) ;-)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. september 2013 - 17:49 #6
larsini - Hehe havde jeg helt overset :) Tak for rettelse. Er tilføjet og er online. Sig endelig til hvis du finder mere skæg.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
11. september 2013 - 19:04 #7
Ved ikke om mangel på kritik er fordi der ingen points er til rådighed? :) Hvis det er grunden hold jer ikke tilbage. Kan oprette en ny tråd hvor folk der har kommet med nogle super input kan deles om skal vi sige 1.000 points? :)