Avatar billede GLJ Nybegynder
10. september 2013 - 23:26 Der er 2 kommentarer

Problem med facebook firmaside

Hej

Jeg har netop startet et firma og i den forbindelse har jeg oprettet en firmaside på facebook. Siden er meget anderledes, end den jeg har privat. Jeg har ikke et søgefelt, ingen mulighed for at like andre sider etc., ingen mulighed for at sende og modtage mails og og og.  Kan det skyldes, at jeg har oprettet siden efter at jeg har indstalleret et program, som hedder Adblock, som forhindrer reklamer på facebook?

Med venlig hilsen
GLJ
Avatar billede conz Juniormester
11. september 2013 - 11:03 #1
Det har intet med Adblock at gøre - som du selv siger, så blokere den blot reklamer.

Men alt det du beskriver, burde du da meget gerne kunne? (Jeg er dog ikke helt sikker på med modtagelse af beskeder).

Det kan være at du først skal ind under "Manage" og trykke "Use Facebook as FIRMANAVN".

Herefter kan du fx sende beskeder til dine følgere ved at trykke Edit Page, Ressources, Send an Update. Som udgangspunkt vil alle dine "fans" få beskeder - dette kan du ændre og udspecificere ved at trykke "Edit".

For at like en anden side, kan du følge denne guide (der er også en video, der viser hvordan man gør):
http://digitalfireflymarketing.com/how-can-business-another-business-facebook-timeline

Men det har i hvert fald intet med Adblock at gøre =)
Avatar billede GLJ Nybegynder
11. september 2013 - 23:11 #2
Hej Betalyte

Tak for dit svar. Det glæder mig at AdBlock ikke har noget med mine problemer at gøre, for jeg ELSKER det program.

Men jeg kan desværre ikke bruge din vejledning,da min side som sagt ikke indeholder alt det, som jeg har set andre sider indeholder, f.eks. en søgelinje.