Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
08. september 2013 - 01:26 Der er 5 kommentarer

Ny computer

Hej jeg har tænkt mig at købe en ny "gamer" computer og har nu kigget rundt omkring på internet lidt og er faldet over disse 2 computere. Jeg er lidt i tvivl om hvilken en der er den bedste og eftersom det er mange penge at bruge ville jeg lige høre nogle andres input på hvad der var bedst. Det skal lige siges at jeg gerne vil have en i7 4770k på computeren så det skal lige med når man kigger på nummer 1.

1. http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99110&type=pcsystem
2. http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10808

Computeren skulle gerne kunne bruges til streaming i høj kvalitet og kunne klare at have andre programmer åbne i baggrunden uden meget irritation. Jeg har også tænkt mig at køre med 2 skærme samtidig, dog kun spille på den ene, så jeg vil være sikker på computeren kan finde ud af det. Jeg vil også gerne vide om 8 gb ram er nok, da jeg overvejer at gå op til 16 gb ram, men så vidt jeg ved vil det ikke hjælp på noget.

Hvis i har noget der er bedre end dette må i meget gerne byde ind.

Tak på forhånd.
Avatar billede quakerzz Nybegynder
08. september 2013 - 12:53 #1
Du får mere value for money, hvis du køber computeren fra mm-vision.
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
08. september 2013 - 15:10 #2
Det er også det jeg er kommet lidt frem til. Det eneste ved computeren fra Komplett er at den har et bedre motherboard?
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
09. september 2013 - 16:06 #3
Okay, jeg har besluttet mig for at gå væk fra computeren fra Komplett og istedet vælge mellem en billigere version af MM-vision computeren eller den dyre.

1. http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99110&type=pcsystem
2. http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99113&type=pcsystem

Hvad er forskellen på de to computere og kommer man til at kunne mærke forskel på dem? Hvis der evt. er andet der er vær at sige om de 2 computere vil jeg gerne høre det.
Avatar billede quakerzz Nybegynder
09. september 2013 - 17:26 #4
Motherboard betyder ikke meget, når man køber gamer pc.Det er grafikkort,der betyder mest.Krævende spil skal have kraftigere
grafikkort.Kig på linket,hvor du kan sammenligne gtx780 og gtx770.http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Avatar billede Gamer_PC Nybegynder
15. september 2013 - 18:46 #5
Okay har besluttet mig for at købe den dyre Xforce, det eneste jeg mangler nu er en god skærm. Jeg har ikke så meget forstand på skærme men jeg har læst mig frem til at Asus VG248QE skulle være rigtig god, men da jeg ikke har så meget forstand på det ville jeg gerne høre andres input om skærme der passer til den computer jeg har valgt.