Avatar billede kris919g Nybegynder
07. september 2013 - 18:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

når jeg spiller siger mine spil "dosent respond"

hej har gen installeret min pc med windows 8, jeg er en som spiller meget, men når jeg er inde i spil som fx. world of warcraft, minecraft, league of legends, og mange andre så siger min pc dosent respond jeg
har ingen ide om hvorfor den gør det det var også kun i 2-5 sek, det sker kun når jeg bruger mit keyboard og trykker i menuen med min mus
, også når jeg minimere vinduet ved hjælp af windows knappen eller bare oppe i vindue, så kan jeg heller ikke få vinduet frem igen, og nogent gange lukker spilene bare ned. og det har ikke noget med computerens hardware at gøre fordi den er rimlig ny og har generelt gode dele som gtx 660 i7 proccers 8 gb ram osv. det skal også sige at inden jeg geninstallerede den havde jeg også windows 8 hvor jeg ikke havde dette problem, måske er den en update, jeg har ingen anelse. håber der er nogle kloge eksperter herinde som kan hjælpe mig :)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2013 - 19:14 #1
Har du hentet og installeret de sidst nye drivere? Selv ny hw kan have fejl ;-)
Avatar billede kris919g Nybegynder
07. september 2013 - 19:26 #2
ja har et program der hedder driver update som automatisk downloader de nyeste driver og windows updates
Avatar billede LucasLP Nybegynder
07. september 2013 - 19:49 #3
Hent dem manuelt.. de programmer virker næsten aldrig. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2013 - 19:55 #4
De virker ofte, men ja du er nødt til og hente dem selv så vi er sikre på det ikke er driver relateret.

Kunne jo tænkes der er en driver der ligger og driller
Avatar billede kris919g Nybegynder
08. september 2013 - 12:44 #5
okay vil prøve men brugte det os inden jeg geninstallerede det og der virkede det fint
Avatar billede kris919g Nybegynder
19. november 2013 - 14:04 #6
lukket fandt ikke noget svar