Avatar billede zEco Nybegynder
05. september 2013 - 22:36 Der er 11 kommentarer

Ny Asus computer batteri

Hej Eksperter.

Jeg har købt en ny Asus notebook for ca en uge siden.

Problemet er at mit batteri kun oplader op til 88%..

Hvad kan jeg gøre ved det?
- jeg har prøvet at aflade det 2 gange nu men intet er ændret.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2013 - 23:00 #1
Kontakt sælgeren og forklar problemet.
Avatar billede zEco Nybegynder
05. september 2013 - 23:06 #2
Er der intet andet man kan gøre?
For de siger nok den skal til reparation og jeg kan ikke undvære min pc pga studie
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2013 - 23:08 #3
Og måske skulle du prøve at bruge computeren lidt mere uden opladeren tilsluttet. Brug den, til den viser ca. 50% og oplad den så. Hvis den stadig kun vil oplade til 88% efter 5-10 omgange af den slags, skal du kontakte forhandleren.
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2013 - 23:11 #4
Vores indlæg krydsede vist hinanden :-)

Men hvis du ikke indleverer den, og fejlen fortsætter, kan du miste retten til at få den repareret gratis senere.
Avatar billede zEco Nybegynder
05. september 2013 - 23:14 #5
Når jeg er hjemme tager jeg altid batteriet ud når jeg bruger den.. Også mens jeg spiller
Okay det vil jeg prøve. Tak for hjælpen :-)
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2013 - 23:18 #6
Velbekom :-)

Og vender du tilbage med resultatet? Andre kan måske få nytte af det :-)
Avatar billede zEco Nybegynder
05. september 2013 - 23:19 #7
Ja og jeg har kun haft den i under 2 uger. Så problemet burde blive fikset snart
Avatar billede zEco Nybegynder
05. september 2013 - 23:21 #8
Selvfølgelig. Jeg skal gøre mit bedste. :-)
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2013 - 23:31 #9
Tak. Måske vil de bare sende dig et nyt batteri, hvis dine anstrengelser ikke virker.
Avatar billede zEco Nybegynder
05. september 2013 - 23:39 #10
Hvis problemet fortsætter håber jeg da på det!..
Den er købt fra ekspert.. Jeg har haft problemer derinde før så et køb derfra sker ikke igen!
Avatar billede zEco Nybegynder
19. september 2013 - 21:38 #11
så er jeg tilbage igen!
jeg gjorde som du sagde milter og det virker på en måde..
Altså jeg har oplevet den oppe på 100% 2-3 gange.. men ellers så er den stadig på de 88%.....
Det tager også lang tid for den før den når op på 100%