Avatar billede nisp Nybegynder
02. september 2013 - 23:41 Der er 7 kommentarer

outlook com exe sat andre filer kan ikke åbnes

Outlook 2007 problem når jeg åbner com eller exe-filer dk mv i mails får jeg følgende besked kan ikke finde software for valgte fil, hvad ønsker du at gøre  1: søg på nettet 2; læs mere om filen 3. søg i Windows ved 1 havnerjeg ved advanced file optimizer Ved 2 ? ved 3 office men uden resultat. Har prøvet og andre ting. Problemet er opstået efter download ad pcoptimicer pro for licens til 29 kr. windows 7 home

Venligst

Niels Peter Nissen
Avatar billede store-morten Ekspert
03. september 2013 - 00:20 #1
Prøv at Google: "pcoptimizer pro"
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2013 - 06:34 #2
Har du prøvet at systemgendanne til før du startede med at bruge programmet "pcoptimizer pro" ?
03. september 2013 - 07:00 #3
... Jeg kan ikke 'anbefale' nævnte program !!!
www.pcoptimizerpro.com/

Brug #2 løsningen ...
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2013 - 08:16 #4
Nogle oprydnings programmer har en backup mulighed. Hvis du ikke kan løse det ved systemgendannelse, så prøv at se om det har denne mulighed.
Avatar billede nisp Nybegynder
03. september 2013 - 16:08 #5
Det er efter at jeg installerede og optimerede med pcoptimizer.pro, jeg har fået problemet Har desværre ingen backup, kun ældre, og ingen systemgendannelsespunkter. Jeg har en teori om, at pcoptimizer et eller andet sted har lavet henvisning til et af deres programmer, når der bruges hyperlink i email outlok. Når jeg kopierer hyperlinken til browser, er der ingen problemer med at bruge hyperlinken fra browseren, men stadig fra Outlook

Niels Peter Nissen
Avatar billede nisp Nybegynder
04. september 2013 - 08:53 #7
Det har jeg prøvet uden resultat