Avatar billede Sam74 Nybegynder
29. august 2013 - 13:33 Der er 1 løsning

GUI issue i Firefox

Hej

Jeg har et problem at når jeg arbejder på et webside der er relevant til mit arbejde . Når jeg åbner mange fane så lige pludselig nogle af fane bliver forsvundet og får jeg nogle brun prikke  hvor det tyder på at der er en GUI problem . Hvordan løser jeg problemet ? Jeg bruger FF 23.0.1

Mvh
Sam
Avatar billede Sam74 Nybegynder
05. september 2013 - 09:59 #1
Hej

Jeg har fundet løsning :

Turn off hardware acceleration :

With some graphics card and graphics driver setups, Firefox may crash or have trouble showing text or objects on pages when using hardware acceleration. You can try turning off hardware acceleration to see if it fixes the problem.

At the top of the Firefox window, click on the Firefox button and then select Options
Select the Advanced panel and the General tab.
Uncheck Use hardware acceleration when available.
At the top of the Firefox window, click on the Firefox button and then select Exit
Start Firefox the way you normally do.

If the problem is no longer happening, then hardware acceleration was likely the cause. You can try updating your graphic driver to see if that fixes it or simply run without hardware acceleration. Otherwise, your problem is likely related to extensions or themes.