Avatar billede Cikija Nybegynder
28. august 2013 - 15:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gemme faner som HTML (Webside)

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få en makro til at gemme de faner jeg har markeret, som html, da der er andre, der skal se dem fra en browser.
Der er f.eks. 14 faner. Jeg markerer de tre af dem, og vil gerne køre en makro, således at de tre markerede faner gemmes som en webside.
Næste gang er det tre andre faner jeg skal gemme som en webside.

Er der nogen der har en god løsning på det?
Avatar billede Cikija Nybegynder
29. august 2013 - 09:13 #1
Alternativt, kunne man have en list udenfor printarealet, hvor man skrev f.eks 1 ud for de fanenavne, der skal gemmes som webside.

Her skulle man gemme Ark2 og Ark4 som en websidefil.
F.eks:
Ark1
Ark2 1
Ark3
Ark4 1

Giver det mening?
Avatar billede Cikija Nybegynder
23. oktober 2013 - 08:14 #2
Nej, men lukker spørgsmålet.
Skal ikke længere bruge denne løsning.