Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 18:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Disk2vhd Deployment

jeg har downloade Disk2vhd v1.64 fra http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/ee656415.aspx

og langt på en disk server NAS
så den kan kære fra alle computere i netværket

kan man lave en backup og boot i et Windows Virtual PC eller hyper v og så rediger den mend nyde programmer og så køre den den ind igen  via wds :) kan man det  til pc,er
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. august 2013 - 20:25 #1
Det korte svar er "nej": Når du laver en P2V af en PC skal man som minimum have den til at detektere ny hardware ved første boot.
Du kan jo lave eksperimentet selv, ved at klargøre din disk med OS og programmer i én PC, flytte disken over i en anden PC og se reaktionen når den booter.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2013 - 15:50 #2
hvad skal jeg så ha??? kan man få et backup program så kan boote og så hdd og SSD og SATA DISKE ????
og så man kan rediger den ????
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. august 2013 - 19:31 #3
Du kan jo bruge VMware Converter til at P2V din maskine ind i VMware. Så kan du jo fedte rundt i den, alt det du gider. At få den V2P er jo så en anden snak.
Ellers er der jo PlateSpin PowerConvert, der kan konvertere på alle leder og kanter, men desværre heller ikke helt billig.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2013 - 16:32 #4
vmware standalone converter  kan den boote ????

eller kan man lave en backup af vmware standalone converter også kør den igen ???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. august 2013 - 16:46 #5
Hmm... du gider ikke så meget som Google det, man foreslår dig?

Nå, men: Jo, det kan den jo, idet du reelt opretter en virtuel PC sammen med VHD'en. Du kan lave alle de "backup-kopier" af VHD'en, du har diskplads til.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2013 - 14:31 #6
den backup som er er i Windows server den kan det ,men den dur dan ikke på Windows 7 eller Windows 8 eller hvad ?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2013 - 14:40 #7
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. august 2013 - 20:53 #8
Tja, der står jo både noget med "P2V", "Backup", "Bare Metal Recovery" og "Restore OS to Dissimilar Hardware" - så det må du vel hellere få kigget på, ikke sandt?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2013 - 21:28 #9
hvordan får jeg det ??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
31. august 2013 - 11:12 #10
Hvis du nu bare havde gidet klikke lidt rundt på sitet, havde du nok også opdaget, at det du spørger til, primært henvender sig til Hosting- og cloud-udbydere, så det kan du være ret sikker på ligger langt udenfor din rækkevidde.

Prøv:
http://lmgtfy.com/?q=restore+to+different+hardware+paragon
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2013 - 01:03 #11
tak for dit LINK ! :)  men har den WIM FIL ???:)

kan man ikke lave en backup af Windows 7 eller Windows 8 med Windows server backup  den har jeg hel med :)  men kan man få den til win 7 eller win8 ?? jeg kan huske af jeg så et backup program  som mener om den backup som er i Windows server http://blogs.technet.com/blogfiles/askcore/WindowsLiveWriter/WindowsServerBackup2008RestorefromNetwor_B6F4/image_30.png

hvad hed den ????
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. september 2013 - 08:35 #12
Du kan lave backup og restore fra/til samme jern - udskift hardware og din backup er værdiløs uden en hel del håndarbejde.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2013 - 10:24 #13
hmmmmmmmm ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. september 2013 - 10:25 #14
?!?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2013 - 10:51 #15
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2013 - 23:28 #16
så  dur det