Avatar billede lexman Nybegynder
25. august 2013 - 18:15 Der er 7 kommentarer

min acer aspire 7552g starter ikke op sort skærm

hej
jeg har brug for lidt hjælp til min bærbar lige pludselig da jeg sku starte den op var der kun sort skærm og kun lys i tændknappen-----(har læst at man kan hente en bios fil og instaler den hvor man døber den om ved ikke om det hjælper vil da prøve alt info om pc.
acer aspire 7552g model:ms2313 styresystem Windows 7 home prem OA den er ca 3 år gammel håber i kan hjælpe og den kan laves----)
Avatar billede sadolin1978 Novice
25. august 2013 - 20:29 #1
har du mulighed for ekstern skærm for evt. at udelukke software fejl
Avatar billede milter Ekspert
25. august 2013 - 22:01 #2
Prøv det her:

Fjern batteri og strømkabel fra computeren > Hold Tænd/Sluk-tasten nede i ca. 1 minut > Sæt batteriet i og tilslut strømkablet med strøm på > Tænd computeren.

Et afladt eller defekt batteri kan give det problem, du beskriver.
Avatar billede lexman Nybegynder
25. august 2013 - 22:25 #3
den vil ikke med xtern skærm og har prøvet med at holde knappen nede hjælper heller ikke blæser kan høres lige som den køre men intet på skærmen----)
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. august 2013 - 10:01 #4
når du har sat ekstern skærm til har du så husket wintasten + p eller evt. Fn tasten og F5
Avatar billede lexman Nybegynder
26. august 2013 - 16:20 #5
det har jeg prøvet intet billede stadig-----(
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2013 - 19:39 #6
Har du renset blæseren på de tre år?
Tror nemlig din grafik chip kan være futtet af
Avatar billede lexman Nybegynder
26. august 2013 - 21:25 #7
ja måske en mulighed den er ikke blevet renset de sidste 2 år nok er det galt/dyrt at skifte ved du det