Avatar billede kasperjonassen Praktikant
25. august 2013 - 13:09 Der er 3 kommentarer

Min computer går i hak

Hej Eksperter

Jeg har i et stykke tid oplevet at min stationær computer går i hak, der er ikke rigtig noget præcist tidspunkt den gøre det, men tit når jeg har været i gang i et spil i 5 minutter tids, ellers sker det bare. Men efter den er gået i hak, genstarter jeg, og så kan jeg køre så længe jeg vil til jeg slukker den, og næste dag tænder og laver noget igen, meget få gange, kan jeg også vente lidt, så kommer den igen

Håber i kan hjælpe mig

Mvh Kasper
26. august 2013 - 06:49 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Varmeproblem ?
Avatar billede kasperjonassen Praktikant
08. september 2013 - 11:55 #2
Det drejer sig om Win7.
Avatar billede kasperjonassen Praktikant
08. september 2013 - 11:56 #3
Og nej, tænker ikke det noget varme problem, da jeg har støvet den af flere gange, og den kan køre efter jeg har genstartet den.