Avatar billede cirus Nybegynder
23. august 2013 - 11:26 Der er 9 kommentarer

Billet system

Hej
Vi er en lille sportsklub der gerne vil prøve at holde styr på vores billetter til kampe
Er der en af jer kloge der kan lave noget som man kan bruge til at scanne billetten med som holder styr på :
alm billet
sponsor billet
hvilken sponsor
fribillet
Der vil være en stregkode på billetten og hver sponsor vil have et kort med egen unik stregkode på
Det må gerne være hvis billetten er scannet engang virker den ikke mere , men ikke et krav
Det behøver ikke være noget fancy noget bare det virker.
Der er frit valg på alle hylderne hvis du mener det skal kunne mere.
Avatar billede supertekst Ekspert
23. august 2013 - 11:51 #1
Forestiller du dig et system for 200 point eller B2B?
Avatar billede cirus Nybegynder
23. august 2013 - 12:28 #2
måtte ikke skrive mere end 200 point men vil gerne give flere
Men vil ikke udelukke Cash men husk vi er en lille sportsklub så det må ikke koste meget
Avatar billede supertekst Ekspert
23. august 2013 - 13:01 #3
Råder i over Microsoft Excel?
Avatar billede cirus Nybegynder
23. august 2013 - 13:20 #4
ja det gør vi da
Avatar billede supertekst Ekspert
23. august 2013 - 13:34 #5
Ok - kan scanneren virke som tastaturet - så kan det uden tvivl lade sig gøre.

Har lige udviklet et system, der anvender scannere. Det er gjort ved en integration af Excel & Access via VBA.
Avatar billede cirus Nybegynder
23. august 2013 - 13:41 #6
Hvad mener du med omn scanner kan virke som tasteturet ?
Avatar billede supertekst Ekspert
23. august 2013 - 13:49 #7
Forklaring:

Når systemet skal aflæse et studiekort med stregkode er markøren positioneret i en tekstboks, som jeg så kan indtaste i når jeg tester, da jeg ikke har nogen stregkodelæser.

D.v.s. når der scannes indlæses koden og der fortsættes på samme måde, som når jeg har indtastet og trykker enter.
Avatar billede cirus Nybegynder
23. august 2013 - 13:51 #8
Ja det kan det godt så :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
23. august 2013 - 13:59 #9
Fint - hvis du er interesseret i at gå videre (uforbindende) - så kontakt mig direkte. @-adresse under min profil.