Avatar billede djsteiner Nybegynder
22. august 2013 - 17:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Wordpress ooprettelse af eget projekt

Hej alle

Jeg har brug for hjælp til et projekt.

Jeg skal til at lave en side hvor man, som bruger skal have mulighed for at oprette projekter på samme måde som på denne side: http://www.booomerang.dk/projects/add/

Kender i noget tilo wordpress-plugin som kan dette? eller skal jeg selv i gang med at kode?

Jeg har brug for gode ideer til hvordan jeg kan lave dette på den bedst mulige måde i wordpress.

VH Karsten
Avatar billede repox Seniormester
22. august 2013 - 22:21 #1
Jeg kan kun se en login side, på det link du henviser til, så jeg ved ikke hvad du har brug for. Har du prøvet at Google det?
Avatar billede djsteiner Nybegynder
22. august 2013 - 22:54 #2
Hej

Det er fordi du som bruger skal være logget ind for at  man kan lave sit eget projekt.

Når man så har logget ind så skal det være muligt fra en formular at oprette et projekt.

Her med title, slogan og man skal vægle en kategori projektet skal opretes under osv.
Avatar billede repox Seniormester
23. august 2013 - 07:05 #3
Jeg er sgu ked af at måtte sige det, men der er simpelthen for lidt oplysninger til at det kan give mening for udenforstående.

Hvad for type projekter er der tale om? Hvad skal projekterne bruges til? Hvem skal have adgang til et projekt? Skal man kunne søge i projekter? Kan man rette sit eget projekt efter oprettelse? Hvad dækker 'og så videre' over i data-felterne?

Der er ikke nogen her der opretter en profil på et ukendt website for at se hvad du har brug for.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
23. august 2013 - 08:13 #4
Okay jeg vil prøve atvære lidt mere præcis.

Hjemmesiden er en crowdfunding side lidt på samme måde som http://www.booomerang.dk.

på siden skal man, som bruger kunne oprettet og rette signe egen projekter  i forskellige kategorier og på den måde få hjælp til finansiering af dem.

Alle skal kunne se en projekter når man har oprettet dem.

1. bruger logger ind eller registrere sig

2. Derefter bliver man sendt side hvor man har mulighed for at oprette et nyt projekt/nyt indlæg på siden ved brugen af en formular.

Formularen skal indeholde disse felter:

Title

Slogan

valg at Kategori med "sellect drop down"

Upload af billede som skal vises øverst i ens inlæg/projekt når det bliver udgivet på siden.

Land

By

Beløb

Start dato

Slut dato

Beskrivelse af projektet. (Med brug af en editor) på samme måde når man opretter et et indlæg i Wordpress.

Håber dette giver mere mening.
Avatar billede lauge Nybegynder
23. august 2013 - 08:21 #5
Prøv at se på disse to temaer:
http://themeforest.net/collections/3164952-wordpress-crowdfunding-themes

Hilsen
Peter Lauge
WordPress Ekspert hos
www.wordpress-ekspert.dk
Avatar billede djsteiner Nybegynder
23. august 2013 - 08:38 #6
Hej Peter tak for dit indlæg

Ja det er noget den stil jeg leder efter / skal have lavet.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
21. september 2013 - 10:57 #7
Lukke tid jeg vil gerne kunne give point det jer begge?
Avatar billede repox Seniormester
21. september 2013 - 12:45 #8
Svar fra mig
Avatar billede djsteiner Nybegynder
22. september 2013 - 16:43 #9
Peter hvis du gerne vil have point så laver jeg lige et spørgsmål mere og giver dig point?