Avatar billede jdann Mester
22. august 2013 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Crome

Hej
Jeg har installeret Crome på min stationære PC - fungerer fint.
Prøvede at installere Crome på min lille bærbare, som i parentes kun bruges til rejsebrug.
Det gik helt galt.
Det magtede den faktisk ikke.
Den låste og det varede uendelig lang tid ikke blot at komme på nettet men også at bruge alm. programmer, som næsten var umulige at " klikke" frem
Den bærbare er en Medion 11,6 "
32 bit
2 GB ram
Processor AMD 1,50 MHz
Windows 7 professional ( m/service Pack 1)
Harddisk: 120 GB.
Mon jeg gør noget forkert eller er PC blot ikke " stor" nok til at håndtere Crome
Efter at have fjernet Crome igen fungerer maskinen til hidtil
Kan nogen hjælpe ?
VH
Jørgen
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 03:45 #1
AMD 1,5 ghz single core cpu (1 kerne) ???
hvis derfor, så intet under.

har du husket at bruge 32bit crome ?
jeg tænker her at det ku jo være at den version du lige netop har fået, har en eller anden 32/64 bit fejl. det er ikke alle versioner af sofware som er lige gode. nogle gange skal man ikke bruge allernyeste version.

hvis muligt, se om du kan skaffe en ældre version af crome.
23. august 2013 - 08:28 #2
... eller
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på "slet"
Pc scannes, og ved endt scanning skal pc genstartes.
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede jdann Mester
23. august 2013 - 10:35 #3
Hejsa
Tak for jeres svar.
Jeg prøvede at slette Crome og i den forbindelse så jeg, at jeg havde fået installeret Google Earth plug in. Prøvede at installerede disse 2 ting én ad gangen og det viste sig så at det var plug in der skabte problemer.
Nu er den fjernet og PC er renset med CCleaner som jeg har brugt i mange år. Herefter fungerer Crome fint

Hvem der skal have point ved jeg ikke med hvis én af jeg vil have dem så giv et ping
VH
Jørgen
Avatar billede jdann Mester
06. september 2013 - 06:58 #4
OK
Ingen vil åbenbart have point så jeg lukker her
Jørgen