Avatar billede iwersen Nybegynder
22. august 2013 - 10:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar pc til Revit Architecture?

Hej Eksperter

Jeg er netop begyndt på et studie hvor jeg skal arbejde meget i Revit, sketch up og lignende programmer.
Jeg søger derfor en bærbar pc som er kraftig nok til at køre disse programmer og gerne med et grafik kort som er anbefalet eller certificeret af autodesk til at køre Revit 2014. Jeg tænker at pris maks må være 8000, men gerne lidt billigere.
Jeg kan finde mange maskiner med gode nok specs men har svært ved at finde en med det rette grafikkort.

Specifikationer som skal opfyldes:
http://www.eaaa.dk/files/Videregående%20uddannelser/Byggeri/Bygningskonstruktør/Pdf/BK_Krav%20til%20computer.pdf

Understøttelse grafikkort:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/syscert?siteID=123112&id=18844534&linkID=9243099&results=1&stype=graphic&product_group=2&release=2014&os=8192&manuf=all&opt=0

Mvh. Simon
Avatar billede sadolin1978 Novice
22. august 2013 - 21:49 #1
at oprette næsten helt identisk tråd med 8 timers mellemrum hjælper sjældent til hurtig svar, for det første er det ikke tilladt iflg. reglerne herinde og for det andet kan det virke irrerterende på nogle (jeg er selv i denne gruppe)

men her er et bud, jeg er dog ca 2kg over dit mål med denne

http://www.mm-vision.dk/ (...)

men har du selv OS og Office hjælper det lidt
Avatar billede iwersen Nybegynder
23. august 2013 - 07:54 #2
Hej sadolin1978
Det var en fejl jeg har slettet indlæg nr. 2. Men tak for svar. Dit link fører mig dog kun til mm visions hovedside, og ikke til en specifik model.
Mvh. Simon
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. august 2013 - 08:31 #3
Avatar billede iwersen Nybegynder
24. august 2013 - 19:10 #4
Tak for svar sadolin1978.
Avatar billede sadolin1978 Novice
24. august 2013 - 19:20 #5
svar i henhold til #1