Avatar billede oecode Nybegynder
19. august 2013 - 12:55 Der er 4 kommentarer

7-zip dll

Hej,

Jeg ønsker at benytte 7zip's gode komprimering i mit vb.net program.
Jeg har downloaded 7zip.dll og 7-zip.dll, men kan ikke bruge dem i mit program, da jeg ikke kan tilføje dem som reference.

Jeg bruger allerede 7zip som eksternt kald, men ønsker det "ind" i programmet, så det ikke er muligt (sværere) at lure passwords af...

Nogen der har et hint ..?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. august 2013 - 18:10 #1
Det er formentligt en Win32 DLL og ikke en COM DLL.

En Win32 DLL kan ikke ref'es - du skal angive metode signaturer i DllImport.

Det er meget nemt at decompile en .NET assembly, saa jeg tror ikke meget paa sikkerhedsforbedringen.

Og er 7-zip virkeligt saa meget bedre end de komprimerings klasser som allerede findes i .NET?
Avatar billede oecode Nybegynder
20. august 2013 - 08:47 #2
Tak for svar, men jeg kommer ikke meget videre..
Hvor er det lige jeg angiver metode signaturer i DllImport...?
Avatar billede arne_v Ekspert
21. august 2013 - 01:55 #3
I metoden som angives lige efter DllImport attributten.
Avatar billede oecode Nybegynder
18. september 2013 - 07:18 #4
Tak for svar, men jeg kommer ikke meget videre.
Tror jeg får brug for et screendump eller en vejviser...