Avatar billede phansen79 Nybegynder
18. august 2013 - 13:15 Der er 3 kommentarer

H1 - CSS på specifik side og ikke andre

Jeg ved ikke om dette kan lade sig gøre, men det jeg søger er om man i CSS kan skrive en kode der kun gælder en specifik side.

Alle html sider på min hjemmeside benytter main.css.
på den siden sko.html vil jeg dog gerne have stylet min H1 anderledes end på de andre sider.

OBS
Det er ikke muligt at rette kode i sko.html.
Det er ikke muligt at oprette en ekstra css fil.
Det er kun muligt at rette i main.css

(jeg har prøvet at forenkle problemstillingen. jeg bruger et cms system på min hjemmeside, og det har lidt begrænsninger)
Avatar billede keysersoze Guru
18. august 2013 - 17:49 #1
Du kan i css ikke ramme specifikke sider - kun elementer. Men hvis du ikke kan rette i din side hvordan får du så lagt indhold ind?
Avatar billede phansen79 Nybegynder
18. august 2013 - 22:00 #2
@keysersoze
Det var da en skam at det ikke kan lade sig gøre.

ps. som sagt dette var et forenklet eksempel/beskrivelse.  :D
Avatar billede keysersoze Guru
18. august 2013 - 22:05 #3
ja - men det forhindrer os måske også i at komme med en løsning, for måske er det noget andet på siden der kan gøre at elementet alligevel kan rammes eller at du ved indtastning af titlen kan udfylde noget som kan hjælpe.