Avatar billede chri002i Nybegynder
17. august 2013 - 11:42 Der er 4 kommentarer

Bærbar pc til ~5000

Hej derude.

Står med et dilemma, skal bruge en bærbar til en pris i omegn af 4-5000 kr.
Den skal bruges hovedsageligt til skolearbejde, så størrelsen og vægten skal helst ikke være helt i vejret, dog må der gerne være mulighed for at den kan game på et nogenlunde niveau, her tænker jeg mest på performance og ikke så meget på grafikken.

Har søgt lidt selv, men jeg er bare ikke så erfaren med hensyn til hvilke mærker man bør og ikke bør købe osv.

Håber der er nogle derude der kan hjælpe :)

-god dag :D
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2013 - 12:26 #1
Avatar billede chri002i Nybegynder
18. august 2013 - 10:44 #2
Mange tak :) bør man fjerne windows 8 til fordel for windows 7 ?
Avatar billede Aveneon Nybegynder
18. august 2013 - 16:27 #3
Windows 8 starter hurtigere op end Windows 7, derudover behøver du heller ikke tage brug af deres nye tablet features, faktisk kan de helt undgås. Hvorfor ville du hellere bruge Win 7?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 19:03 #4
Og i windows 8.1 kommer start knappen tilbage og du kan starte direkte på skrivebordet. Men vælger du den bærbar? så kan jeg nemlig godt ligge et svar.