Avatar billede thomasEBBE Nybegynder
16. august 2013 - 15:08 Der er 4 kommentarer

Printer

Hej jeg har en samsung clx 3305 printer som køre over wifi, men har et problem med at det kun er nogle gange  den vil printe. Så skal jeg slukke og tænde igen så kan den printe et par dage og så skal jeg slukke igen. Hvad sker der og hvad gør jeg
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2013 - 16:46 #1
prøv at sætte dit net på, så printeren har en fast ip-adresse.
Avatar billede thomasEBBE Nybegynder
16. august 2013 - 17:58 #2
Det har jeg os prøvet virker heller ikke :(
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2013 - 18:10 #3
sæt et tænd/sluk ur på, så den slukker hver nat fx 3:00 og tænder lige efter.
Avatar billede juleulven Nybegynder
17. august 2013 - 13:07 #4
sørg for, at du har nyeste firmware på din printer:
http://www.samsung.com/dk/support/model/CLX-3305/SEE-downloads

umiddelbart har firmwaren kun noget med printkvaliteten når man læser release notes ... MEN min erfaring på printere (12 år plus) er at der ofte er andre elementer i firmware opgraderinger end det de beskriver ...

alternativt skal du hive fat på Samsung support og tale med dem ...

Jeg vil nok ikke anbefale et "timer-ur" der bare slukker printeren ved, at rive strømstikket ud.

mange printere i dag har harddiske i sig og har det ikke så godt med, at strøm "bare" afbrydes.