Avatar billede bdrejer Nybegynder
14. august 2013 - 20:21 Der er 3 kommentarer

opstart af bredbånd fra 3.dk ,uønsket startside

jeg har Windows 7, og bredbånd  fra 3.dk , hvergang jeg starter op  lukkes min side ned efter 10 20 sek og 3"s reklameside med iphone og ipad popper op det er ret uønsket .på 3" s butik
siger de at jeg kan ændre  hvis jeg bruger Google chrome det gør jeg ,har ændret start side  flere gange lige meget hjælper er det her noget man skal leve med ,eller kan jeg undgå denne irriterende afbrydelse det var rart hvis det er mulig. tak for svar  Bent
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2013 - 20:32 #1
klik på de tre vandrette linjer til højre, indstillinger, under 'ved opstart' prik i 'åbn en bestemt side...' og angiv siden til fx
https://www.google.dk/webhp?rls=ig
Avatar billede bdrejer Nybegynder
14. august 2013 - 21:33 #2
tak for svar og henvendelse,har været inde i indstillinger på chrome via  de 4-- streger oppe til højre, alt hvad der hedder 3 forside er fjernet og jeg har kun google stående, problemet er stadigvæk det samme ,har prøvet alle 3 indstillinger hvor prikken kan stilles ,det samme sker hver gang jeg åbner altså samme resultat, hvad gør jeg nu.

                      venlig hilsen bent
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2013 - 23:31 #3
Hej Bent.
Prøv at hente AdwCleaner:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7/Win8
- HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."