Avatar billede Slettet bruger
14. august 2013 - 12:17 Der er 6 kommentarer

Alt er væk HJÆLP..

Hej,

Jeg har en Toshiba pc.

I går var jeg inde på kontrolpanelet for at fjerne nogle programmer for at give mere plads.

Desværre kom jeg til at fjerne explorer. Dvs. Alt er væk, alle mapper og dokumenter og selv værktøjslinjer med windowslogo er væk. Det eneste der er tilbage, er mit baggrundsbillede og musens pil. Der er intet jeg kan trykke på for at sætte gang i, eller reetablere de tabte ting...Hvad gør jeg ?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2013 - 12:23 #1
start på cd med windows - vælg, at den skal reparere installationen.
14. august 2013 - 12:39 #2
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, ... ?

Start op i [Fejlsikker Tilstand] og brug [Systemgendannelse] ...
Avatar billede websitenewbie Nybegynder
14. august 2013 - 14:11 #3
hvordan er du kommet til at slettet explorer
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2013 - 15:01 #4
Hvordan har du slettet explorer? Og sletter du uden at vide hvad det er du sletter?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2013 - 19:33 #5
Ud fra de oplysninger der er givet, er jeg enig i #2.

Du burde dog også kunne starte den fra normal opstart.
Prøv at trykke ctrl+alt+delete. Så skulle joblisten starte.
I joblisten går du i filer og vælger "nyt job"
I boksen kør skriver du rstrui.exe.
Dette skulle starte systemgendannelse, og du vælger en dato før du lavede fejlen.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2013 - 19:44 #6
Hvis ikke prøv at skrive  C:\WINDOWS\system32\Restore\rstrui.exe