Avatar billede tobygames Nybegynder
12. august 2013 - 22:22 Der er 12 kommentarer

kontroler min anden computer

hvis jeg nu har to computere. hvordan kan jeg så styre den ene fra den anden?
Avatar billede HKW Nybegynder
12. august 2013 - 22:54 #1
F.eks. fjernskrivebord. Jeg antager, at du skal styre den uden at "ninja" den
12. august 2013 - 23:04 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?
Avatar billede sonalias Seniormester
13. august 2013 - 07:23 #3
Når du har fuldt karise_larrys råd kan du prøve at installere teamviewer som er den letteste løsning (antaget din viden om it er begrænset)
Avatar billede egmose Novice
13. august 2013 - 10:23 #4
Indbygget fjernskrivebord er en mulighed, men den letteste løsning er teamviewer, som ved installation kan sættes op til en fast kode så du altid kan få adgang
Avatar billede tobygames Nybegynder
14. august 2013 - 00:01 #5
jeg har windows 7
Avatar billede sonalias Seniormester
14. august 2013 - 07:20 #6
???? Feedback på svar / kommentarer evt?
14. august 2013 - 08:23 #7
... når du mener "styre den anden PC" .... er det så grafisk adgang til [Skrivebordet] du mener ?
Avatar billede naansoft Nybegynder
15. august 2013 - 20:52 #8
Prøv dette program (gratis for private):
http://www.teamviewer.com/da/download/windows.aspx
Avatar billede sonalias Seniormester
16. august 2013 - 07:31 #9
Really naansoft?
Avatar billede tobygames Nybegynder
28. august 2013 - 22:25 #10
ikke fordi jeg ikke kan men kan det også gøres fra komandoprompt?
Avatar billede HKW Nybegynder
28. august 2013 - 22:41 #11
Hvad er det, du vil styre?
Avatar billede tobygames Nybegynder
17. oktober 2013 - 11:30 #12
jeg menr at jeg vil have adgang til min anden computer, altså adgang og tilladelse til alt på den. altså evnen til at redigere filer og gemme dem og gå på nettet og alt det der.