Avatar billede eski0000 Nybegynder
12. august 2013 - 15:33 Der er 5 kommentarer

Medion PC med unormal adfærd

Ved lukning af min PC med Windows 8 når den dertil, hvor det "sidste suk" skal tages, førend den lukker helt. Men denne lyd fortsætter den med uden ende. Det er mig ikke muligt at tvinge en standsning igennem.
Kun hvis jeg tager strømmen, kan jeg somme tider få den til at starte normalt igen, men ofte fortsætter den bare, hvor den slap, da jeg slukkede.
Er der bud på, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. august 2013 - 16:35 #1
Er det noget der er sket fornyligt? så prøv at gendanne til før problemet opstod.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2013 - 17:48 #2
Jeg er enig i #1.

Nogle gange kan disse fejl ske, når man har installeret et nyt program der starter med systemet, eller systemet er blevet opdateret.
Og er der fejl i installation, kan Windows så ikke lukke programmet når pc skal lukkes.
Nu er jeg ikke bruger af Win 8, men man kunne måske også se hvad der går galt ved at se i logbogen.
Måske er fejlen listet her.
Er det et program der har tilknytning til opstart af systemet, kan man prøve at deaktivere opstarten af det.
Avatar billede eski0000 Nybegynder
15. august 2013 - 18:38 #3
Tak for svar. Dette vil jeg gerne kunne anvende, men desværre får jeg kun én valgmulighed for gendannelsen, den 12/8-13. Og jeg har ikke slettet eller ændret nogen del af PC'en inden for den seneste måneds tid.
Er der noget, jeg har overset?
Avatar billede eski0000 Nybegynder
25. august 2013 - 11:30 #4
Problemet løst tilsyneladende af sig selv. Herligt!
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2013 - 19:21 #5
Ok. Så lukker du bare selv igen.