Avatar billede djaper Praktikant
11. august 2013 - 14:27 Der er 1 løsning

Identitet Office 2011 MAC

Hej

Jeg er kommer til at flyttet lidt rundt på en mappe på konens PC:-(

Mappen er "mikrosoft User data". Det er en længere historie men ligger den på skrivebordet og der er oprettet en ny "mikrosoft user data" mappe som ligger hvor den skal nemlig i dokument mappen.

Hendes mail er oppe og kører igen men der er gået ged i hendes gamle mails og hendes standard ID.

1. Hvordan får jeg kopiret de gamle mails ind i outlook igen?
2. Jeg kan ikke åbne de gamle mails i "finder", da de er spærret på grund af "standard Id'et" Den melder fejlen "Filen kan ikke åbnes i Outlook, da den er knyttet til standard-id'et". Kan jeg hæve denne spærring på nogen måde?

Håber det er forståeligt

Jesper
Avatar billede djaper Praktikant
22. januar 2014 - 08:51 #1
Lukker