Avatar billede DanielMejer Nybegynder
10. august 2013 - 14:40 Der er 2 kommentarer

Program

Hej.
Jeg sidder og skal skrive over 100 medlemmer ind på computeren.
Det er et program, hvor man skal kunne se at folk har betalt for hver måned.
Jeg har indtil videre gjort det i Excel, men jeg synes det er for uoverskueligt.

Er der nogen af jer som kender et program som gør dette nemt og overskueligt?

Listen skal let kunne overføres til næste år, uden at det gamle slettes.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. august 2013 - 14:45 #1
Hvis du får noget VBA til hjælp - så kunne det sikkert blive nemmere.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. august 2013 - 15:07 #2
Hvad ønsker du i et andet system - lidt flere detaljer om hvordan du ønsker at arbejde med.