Avatar billede clauska Juniormester
10. august 2013 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mystisk mail problem

Hej Alle eksperter

Jeg har en kunde som har et mystisk mail problem.

Han kan ikke sende mail til brugere som har mailadreser med tilknytning til strynet.dk, fra hans windows live mail, han har kunne gøre dette før.
Men bruger han sin webmail ved unoeuro, så kan han sagtens sende til det omtalte domæne.

Windows live mail er opsat efter vejledningen hos unoeuro og har som sagt virket i lang tid uden problemer.

Nogen gode forslag?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2013 - 15:07 #1
min mail var engang for nyligt forhindret i at sende til icloud.com - og kun dem. Der kom mail retur med en melding om at det var spam-meldt. En kontakt til min udbyder (web10), og deres supportere klarede det.

Så hvis der kommer en mail tilbage med 'mail kunne ikke afleveres pga...' så send den mail videre til supporten.
Avatar billede clauska Juniormester
10. august 2013 - 15:26 #2
Men det mærkelige er at der kommer intet svar retur om at den ikke kan leveres eller lign.

og har nu fundet ud af at hvis man sender fra en anden konto i Windows live mail, så er der ingen problemer.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2013 - 15:53 #3
det kan være netop den konto, der er markeret som spam-sender. Hør 1€ ad.
Avatar billede clauska Juniormester
19. august 2013 - 10:33 #4
Det viste sig at unoeuros mailserver var blacklisted på 2 sites.

Claes57, smid svar så er det halv point, for ledetråd.

lukkes
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2013 - 10:44 #5
bare luk selv...