Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
14. august 2001 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Avanceret søgning på iis

Findes der en mere avanceret udgave af internet information server\'s standardsøgefunktion query.asp, som jo blot gengiver de første fem linjer fra den side, hvorpå søgeordet findes. Jeg er naturligvis interesseret i at se linjerne omkring det sted på siden, hvor søgeordet findes. (Ligesom google på fornem vis formår...)
Avatar billede prof2 Nybegynder
14. august 2001 - 15:00 #1
Øhhh... Google virker ikke så enkelt, at den bare søger alle siderne igennem :)
Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
14. august 2001 - 15:28 #2
Nej, jeg forstår godt, at Google er noget snedigere indrettet. Men jeg mener til gengæld, at man bør kunne programmere sig ud af, at når iis ved hvilken side ordet findes på, så skal den søge ned gennem siden indtil den møder det søgte ord og derefter gengive fem linjer. Og det lige præcis den type kode, jeg er på jagt efter. Men måske er det utopi... Hvem ved. Ekspertens brugere måske ;)
Avatar billede ursamajor42 Nybegynder
11. december 2001 - 14:20 #3
No answers here...