Avatar billede Jonaslt Nybegynder
09. august 2013 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router går amok på min stationær???[HASTER]

Problem:
Min stationær har problemer med min router eller omvendt? Når jeg prøver at gå på nettet på er den 100 år om at komme end på websiden. Men når jeg endelig når ind og tester hastigheden på forbindelsen er den, den samme som på min bærbar ( ingen problemer på den ).

Hvad jeg har prøvet:
Sætte lan stikket i min bærbar( virker 100 % på bærbaren )
Tage min computer til et helt andet hus ( virker 100 % hjemme ved dem, websiden kommer med det samme )
Har også kigget inde på min router om der er noget der kan have spæret min forbindelse, kunne dog ikke finde noget.

Router: Linksys    WRT54GL
Forbindelse: 25/5 download/upload
Avatar billede Jonaslt Nybegynder
09. august 2013 - 16:36 #1
Og det er ikke altid at computeren når ind på websiden overhovedet.
Avatar billede Jonaslt Nybegynder
09. august 2013 - 16:44 #2
Computeren køre win7 64 bit og bruger chrome som browser.
Avatar billede Jonaslt Nybegynder
09. august 2013 - 17:31 #3
Løsning: Træk et nyt kabel :o