Avatar billede Flaere Nybegynder
09. august 2013 - 01:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal en ordentlig gaming pc kunne?

Hej Mennesker!

Hej alle, jeg er helt ærligt den største noob til alt det der med computere, men skal selv have en!
Jeg har to spørgsmål: Hvad skal en ordentlig gaming pc kunne? og måske hvis nogen ville smide nogen gode links til gaming computere. :D

Den skal kun bruges til LoL.

Mit prisloft ligger på ca. 8-9.000, hvis det er muligt til det ovennævnte spil.

Ps. Bærbar pc!
Avatar billede Dovendyret18 Nybegynder
09. august 2013 - 02:05 #1
MSI har de bedste gaming bærbare på market, denne MSI kunne være et rigtig godt bud. http://www.edbpriser.dk/baerbar/msi-ge70-2oe-014ne-id-7336747.aspx
Avatar billede Dovendyret18 Nybegynder
09. august 2013 - 02:06 #2
Men du skal vide at du altid vil kunne få meget mere gaming pc for pengene hvis du købte stationær istedet :-).
Avatar billede kimtheman Novice
09. august 2013 - 10:22 #3
Ingen tvivl om at den MSI er et godt bud og en god gamer.

Men jeg havde nu overvejet denne.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714650010&gruppe=visionnotebook

Da denne har samme grafikkort og processor, men i stedet har en SSD harddisk (som også er lydløs, da den ingen mekaniske dele har). Dog kun på 250 (det er min egen også på, og har så bare ekstra harddisk i til billeder med mere)

Og der er ingen tvivl om, at ens computere bliver meget hurtigere med en SSD harddisk. Som jeg faktisk også lige, har lavet et indlæg omkring på min facebook profil, som kan læses her:
www.facebook.dk/ithansen.dk

Det skal også siges, computeren faktisk er små 1000kr billigere, så du kan så for en mer´pris tilføje, en ekstra harddisk på 750gb til 699kr. Og så lover jeg du har en bærbar der sparker R..
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2013 - 10:58 #4
Havde også valgt mm-vision Pc'en.
Avatar billede Flaere Nybegynder
11. august 2013 - 12:52 #5
Mange tak for hjælpen! Vil overveje begge jeres bud! :D
Avatar billede Flaere Nybegynder
11. august 2013 - 13:49 #6
Overvejer en computer som denne: http://www.sharkgaming.dk/ge60-2oc-014ne.html
Avatar billede Flaere Nybegynder
11. august 2013 - 13:59 #7
Det var vidst en magen til den du forslog! :D
Avatar billede kimtheman Novice
11. august 2013 - 16:47 #8
For det første er det jo ikke meningen du selv skal give dig selv point eller?

Og for det andet. Så er det langt fra magen til den jeg foreslog.

For det første er grafikkortet dårligere et GT 750M. Som ligger øverst som et class 2 kort:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-750M.90245.0.html

Hvor den jeg foreslår har et GTX 765m. Som ligger oppe i et class 1 kort:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-765M.92907.0.html

Så har den jeg foreslog en 17,3 tommer skærm. Hvor den du kigger på kun har en 15,6 tommer skærm.

Den jeg foreslår har så en 250GB SSD harddisk som er en del hurtigere en alm harddisk.

Den du foreslår har en 750GB Sata Harddisk med 7200rpm omdrejninger (dårligere end en SSD)

Så nej, havde stadig ikke valgt den fra sharkgaming.
Avatar billede Flaere Nybegynder
11. august 2013 - 19:27 #9
For det første; jeg er helt ny på "eksperten", og har stadig ikke forstået hvad det med point går ud på! :D
Og for det andet mente jeg ikke den du forslog, men den Dovendyret18 forslog!

Du lyder også til at have mer' styr på det med computere end mig, så jeg vælger at stole på dig, og overveje dit valg!